пʼятниця, 19 лютого 2016 р.

ТЕСТ НА ВИЯВЛЕННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ШКОЛЯРІВ




Правила проведення тесту
Уважно прочитайте кожне запитання.
Обведіть кружечком слово «Так», якщо ви погоджуєтеся з тим, що написано.
Обведіть кружечком слово «Ні», якщо з написаним не погоджуєтесь.
Так/ Ні 1. Я люблю писати свої пісні.
Так /Ні 2. Я люблю гуляти сам.
Так /Ні 3. Мої тато і мама полюбляють гратися зі мною.
Так /Ні 4. Я ставлю чимало запитань.
Так /Ні 5. Скласти оповідання чи казку — безглузда справа.
Так /Ні 6. Мені подобається мати одного чи двох друзів.
Так /Ні 7. Я не заперечую, коли змінюються правила гри..
Так /Ні 8. Я маю кілька хороших ідей.
Так /Ні 9. Я люблю малювати.
Так /Ні 10. Я люблю речі, які складно виготовити.
Так /Ні 11. Сонечко на малюнку завжди має бути жовтого кольору.
Так /Ні 12. Я люблю все розбирати на деталі, щоб зрозуміти, як це працює.
Так/Ні 13. Мені більше подобається розмальовувати малюнки в книжці, ніж малювати їх самому.
Так /Ні 14. Легкі загадки — найцікавіші.
 Так/ Ні 15. Іноді тато з мамою займаються чимось разом зі мною.
Так /Ні 16. Я цікавлюсь новинками про тварин
Так /Ні 17. Мій тато любить працювати по господарству, а я йому допомагати.
Так /Ні 18. Я не люблю, коли інші діти ставлять надто багато запитань.
Так /Ні 19. Нелегко знайти собі заняття, коли залишаюся сам.
Так /Ні 20. Мій тато вважає, що я загалом поводжуся правильно.
Так /Ні 21. Я люблю розповіді про далеке минуле.
Так /Ні 22. Я із задоволенням граю у старі ігри.
Так /Ні 23. Коли я хочу щось зробити, але мені складно, я відмовляюсь від займаюсь чимось іншим.
Так /ні 24. Я люблю гуляти з друзями, а сам — ні.
Підбиття підсумків:
За кожну позитивну відповідь (обведене слово «Так») зараховується 1 бал, за обведене слово «Ні» — 0 балів.
        Увага! В пунктах 5,6,11,13,14,18,19,22,23, 24 оцінювання відбувається таким чином: замість 1 балу зараховують 0, а замість 0 балів — 1 бал. Це робиться тому, що у вказаних пунктах стверджується ознака, протилежна оціненій. Іншими словами, в цих пунктах за відповідь «Так» зараховується 0 балів, а за відповідь «Ні» — 1 бал.
      Схильність дитини до творчості виявляється через: розмаїття інтересів, пластичність розуму, зацікавленість, наполегливість. Нарешті, суттєве значення мають умови в сім'ї дитини.
     Проаналізуємо деякі з них.
1. Розмаїття інтересів
Підрахуємо загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 1,5,9,16,21. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження розмаїття інтересів дитини:
І ступінь — 0— 1 бал (погано виражені);
II ступінь — 2—3 бали (посередньо виражені);
III ступінь — 4—5 балів (добре виражені).
2.Незалежність
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді впливу дитини в пунктах 2, 8, 11, 13, 19, 24. Кількість набраних балів відповідає вираженню незалежності дитини:
І ступінь — О— 1 бал (погано виражена);
II ступінь — 2—3 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 4—5 балів (добре виражена).
3. Гнучкість, пристосування
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 6, 7, 22. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження зацікавленості дитини:-
І ступінь — 0—1 бал (погано виражена);
11ступінь — 1 бали (посередньо виражена);
ІІІ ступінь — 3 бали (добре виражена).
4.Наполегливість
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 10,14,23. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження наполегливості дитини:
Іступінь — 0—1 бал (погано виражена);
Нступінь — 2 бали (посередньо виражена);
IIIступінь —3 бали (добре виражена).
5.Допитливість
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 4, 12, 18. Кількість набраних балів відповідає ступеню вираження допитливості дитини:
І ступінь —О—І бал (погано виражена);
ІІ ступінь — 2 бали (посередньо виражена);
III ступінь — 3 бали (добре виражена).
Відомості про сімейне оточення
Підрахуйте загальну суму балів за відповіді дитини в пунктах 3,15,17,20. Кількість набраних балів відповідає ступеню сприятливого сімейного оточення для розвитку творчих здібностей дитини:
І ступінь — 0—1 бал (погано виражена);
IIступінь — 2 — 3 бали (посередньовираже-на);
ІІІ ступінь —4 бали (добре виражена).

 [http://schorska1.klasna.com/uk/site/testi-na-viznachennya-obd.html]

Немає коментарів:

Дописати коментар